TDX - Tesis Doctorals en Xarxa - 10 anys 2001 · 2011
Advanced Search
Home | About TDX | Contact
Català | Castellano

All of TDX

By universities & departments By defense date By authors/directors By titles By subjects

This department

By defense date By authors/directors By titles By subjects 

Statistics

By these All TDX

My TDX

Login E-mail Alerts

Other Theses Websites

European Theses International Theses
 Statistics 
TDX Home > Universitat Ramon Llull > EALS - Comunicacions i Teoria del Senyal > EALS - Comunicacions i Teoria del Senyal by author/director
The collection's logo

EALS - Comunicacions i Teoria del Senyal By authors/directors "Socoró Carrié, Joan Claudi"

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Or enter first few letters:

Sort by: Order: Results:

Now showing items 1-4 of 4
 
Disseny de seqüències PN usant algoritmes genètics, ajust del control difús i optimització de l'estructura multiresolutiva per a la sincronització d'un receptor DS-SS en canal ionosfèric de llarga distància (Date of defense: 2012-07-16)
Alsina Pagès, Rosa Maria
Modelado de la cualidad de la voz para la síntesis del habla expresiva (Date of defense: 2010-07-14)
Monzo Sánchez, Carlos Manuel
Producción de un corpus oral y modelado prosódico para la síntesis del habla expresiva (Date of defense: 2008-06-18)
Iriondo Sanz, Ignasi
Síntesi basada en models ocults de Markov aplicada a l'espanyol i a l'anglès, les seves aplicacions i una proposta híbrida (Date of defense: 2010-07-16)
Gonzalvo Fructuoso, Javier
Now showing items 1-4 of 4
 
Accesibility | Legal note | Intranet
 

Coordination

   

Funded