Animation and Interaction of Responsive, Expressive, and Tangible 3D Virtual Characters 

    Fernández Baena, Adso (Date of defense: 2015-10-05)

    This thesis is framed within the field of 3D Character Animation. Virtual characters are used in many Human Computer Interaction applications such as video games and serious games. Within these virtual worlds they move and ...

    Evaluación emocional de la experiencia de usuario y la imagen arquitectónica según el entorno de visualizado 

    Fonseca Escudero, David (Date of defense: 2011-09-16)

    Al llarg de la història, la visualització d’imatges s’ha estès a pràcticament qualsevol àmbit: pintura, fotografia, medicina o educació, són alguns exemples que il•lustren la importància de la imatge en les diferents ...

    Numerical production of vowels and diphthongs using finite element methods 

    Arnela Coll, Marc (Date of defense: 2015-02-20)

    Recentment, les simulacions tridimensionals per ordinador han esdevingut bastant populars per modelar l’acústica del tracte vocal. Aquestes són capaces de superar algunes de les limitacions clàssiques de les tècniques ...