Ara mostrant els elements 14-33 de 48
Trias i Torres, Ramon (Data de defensa: 2012-07-17)
La present tesi és de naturalesa experimental i explica diferents processos pictòrics, dels quals se n'extreu un cos teòric capaç de convertir-se en transmissor de coneixement. Per tant, és una tesi proveïda d'un marcat ...
Chieh, Wang (Data de defensa: 2016-02-05)
Desde el punto de vista temático, la investigación aborda la ilustración del libro chino de un modo general, si bien tratando la influencia entre las relaciones con los ámbitos literario, pictórico, cultural, social y ...
Cantalozella i Planas, Joaquim (Data de defensa: 2006-01-19)
"La imatge neutra: la fotografia com a model en la pintura de finals del segle XX " estudia la influència que ha tingut el mitjà fotogràfic, tant en el procés analògic com en digital, en la transformació dels paràmetres ...
Feliu i Fabra, Mireia (Data de defensa: 2013-06-28)
IN-QUIETUDS. NOMADISMES CONTEMPORANIS és un projecte artístic i teòric de recerca que investiga la mobilitat nòmada en la contemporaneïtat. El projecte es desenvolupa, d’una banda, a partir de la creació d’una sèrie de ...
Milne, Joanne Leonie (Data de defensa: 2016-01-14)
This thesis is an investigation into the visualization of cosmological propositions associated with string theory. Research into the work of contemporary theoretical physics led to the question, how does one visualize what ...
Agustí, Eugènia (Data de defensa: 2006-12-13)
El nucli de la tesi és l'ús del color des d'una determinada poètica artística, l'abstracció. S'empra com a paradigma un conjunt de sis artistes que tenen com afinitat el seu treball de color en l'àmbit de l'«abstracció ...
Madola, 1944- (Data de defensa: 2006-03-02)
L’objectiu principal de la present tesi és estudiar com, d’ençà de l’aparició de l´obra ceràmica Joan Miró, ha anat canviant el concepte de la ceràmica contemporània, fent especial menció de la influència de l’obra mironiana ...
Carbonell Martínez, Pau (Data de defensa: 2017-09-29)
Aquesta tesi tracta del mètode pictòric i la tècnica d'execució de tres exercicis pictòrics, set retrats en total realitzats per l'autor, com un procés d'aprenentatge i evolució de les mateixes capacitats representatives. ...
Crespo Martín, Bibiana (Data de defensa: 2000-02-17)
Los libros han demostrado, y demostrarán constantemente más que cualquier otro soporte o género, su capacidad para jugar un rol flexible. En este sentido, el "Libro-Arte" es un nuevo híbrido, distinto de cualquier antecedente, ...
Pastó, Cristina (Data de defensa: 2004-05-07)
Esta tesis considera la subjetividad romántica como elemento crucial y fundamental en el nacimiento de la imagen fotográfica. El redescubrimiento de la mirada por parte de artistas y poetas del romanticismo se une de ...
Salgado Pérez, Judit (Data de defensa: 2015-12-17)
La presente investigación se centra en el estudio de la presencia de lo mágico en la cultura y el paisaje gallego y, por ende, su evidencia en la pintura paisajística gallega entre 1830 y 1930. Para ello se profundiza en ...
Salamanca Angarita, Óscar Mauricio (Data de defensa: 2005-04-22)
El animal ha estado presente en el laboratorio a partir del siglo xx. Ya sea en la investigación científica, en el debate político o en la exploración artística, el animal ha carecido de refugio, es la víctima propiciatoria ...
Causadias Domingo, Isabel (Data de defensa: 2016-01-29)
Mercat primari de l'art contemporani a Catalunya és un treball d'investigació sobre les galeries d'art i els intermediaris que centra el seu estudi empíric a Catalunya. En la dissertació s'efectua una revisió històrica del ...
Morell i Rovira, Jordi (Data de defensa: 2016-01-26)
En aquest estudi utilitzo el forat com a leitmotiv per presentar un conjunt de propostes artístiques, que es generen des del compromís i la implicació social i política. M’interessa posar èmfasi en la recerca de sentit per ...
Coll, Tónia, 1965- (Data de defensa: 1997-07-02)
La tesis establece un paralelismo entre la insularidad geográfica y humana y el proceso creador de un artista. El artista es entendido como una isla con los mismos problemas y mecanismos para formarse y para romper su ...
Oriola Folch, Marta (Data de defensa: 2012-02-13)
El soporte de tela de los cuadros se compone mayoritariamente de celulosa. Una de las vias de degradación de la celulosa es la hidrólisis ácida, que implica que en un ambiente ácido (bajo pH), la degradación se produce a ...
Garriga Camps, Pau (Data de defensa: 2014-09-10)
Aquest treball planteja i desenvolupa el tema del paisatge com espai físic, mental i emocional en l'experiència vital del procés de creació. Es planteja el paisatge també com el resultat del diàleg entre la teoria i la ...
Bauzá March, Mateo (Data de defensa: 2016-02-11)
El primer límite en que situamos nuestro trabajo es de orden geográfico (y por extensión, de tipo cultural). Hunde sus raíces en la isla de Mallorca. Nuestro interés, por ello, parte de un conocimiento directo de este ...
Agenjo Bosch, Rosa (Data de defensa: 1987-02-03)
DE LA TESIS:<br/><br/>1) ANTECEDENTES <br/><br/>Ángeles Santos, pintora recordada por muchos de su generación como la creadora del cuadro <i>Un mundo</i>, que pintó en 1929 siendo una muchacha de apenas dieciocho años, ...
Nualart i Torroja, Anna (Data de defensa: 2007-01-26)
El mes de juny de l’any 2000 es va inaugurar l’exposició “Petras Albas. El monestir de Pedralbes i els Montcada (1326-1673)” al Museu-Monestir de Pedralbes. Aquesta exposició, que havia de ser temporal i es va acabar ...