La localización de videojuegos en China: Estudio de caso de la traducción de League of Legends

Autor/a

Dong, Luo

Director/a

Mangiron i Hevia, Carme

Data de defensa

2018-11-26

ISBN

9788449085352

Pàgines

477 p.



Departament/Institut

Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació

Resum

Resums pendents

Paraules clau

Localització; Localización; Localization; Videojoc; Videojuego; Video game; Xina; China

Matèries

8 - Lingüística i literatura

Àrea de coneixement

Ciències Humanes

Documents

ludo1de1.pdf

6.012Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)